středa 5. června 2013

Sny

Já vím, že nikdy nevystoupím
                  na nejvyšší horu
a nikdy nepřepluji oceán
možná je to tím,
              že věřím na pokoru
snad mám unavené nohy
              snad jen malý plán.
A já bych tolik, tolik chtěla
obletět svět pomaličku
jako sametová včela
a v každé zemi kouknout
                    pod pokličku
na rovníku shrnout
                   vlasy z čela
a zastavit tam
                   na chviličku.
Ach, nechat si tak narůst
na lopatkách peří
zamávat křídly
                    jako Ikaros
bylo by zas léto
           na které tak věřím
a já bych měla sluncem
                   pihovaný nos.
Ba ne, k čemu peří?
Já mám v srdci křídla
těmi vzdálenosti měřím
a ta křídla
             zanesou mě
k babičkám na povidla....

Žádné komentáře:

Okomentovat