čtvrtek 2. února 2017

Měsíční moře

Stojím na Zemi a na dohled
visí bledý Měsíc nad stromy
je moří plný na krajích i uprostřed
tajemná, slaná, hořká i sladká - jako my

Moře zpěněné
   jak moje krev, když miluji Tě
Moře jasu
   když nadšená jsem jako dítě
Moře touhy
   když jsi v dálce a já sním
Moře oblaků
   v kterých mám hlavu, když Tě zřím
Moře vln
   to když se s námi houpá svět
Moře okraje
   slyším ho zpívat hlasem kastanět
Moře klidu
   když spočineme v objetí
Moře poznání
   když duše spolu odletí
Oceánem bouří
   proplujem v noci a on se potom změní
v Jezero snění
   za ranního kuropění

Mám plán - své úzkosti a stovky marných bojů
dnes na Měsíci utopit v Moři nepokojů

2 komentáře:

  1. Až hlava se mi točí z přemíry těch moří,
    kdy fantazie hoří bez observatoří,
    jen pouhé oko stačí (a taky srdce kus).
    Mně na Luně se zračí Mare Angelicus.

    OdpovědětVymazat